مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 خرداد 1401 ساعت 16:372022-06-13بين الملل

فارس من| اطلاعات دوربین های آژانس پاک شود


تعدادی از کاربران فارس من با تشکیل کمپینی در پی بدعهدی های آمریکا و اروپا و گزارش های مغرضانه آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار پاک کردن اطلاعات ضبط شده دوربین های آژانس شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، تعدادی از کاربران فارس من با تشکیل کمپینی در پی بدعهدی های آمریکا و اروپا و گزارش های مغرضانه آژانس بین المللی انرژی اتمی خواستار پاک کردن اطلاعات ضبط شده دوربین های آژانس شدند.

در این کمپین آمده است: با توجه به بدعهدی آمریکا و اروپا و انجام کارهای زیان بار مختلف از جمله توقیف نفتکش های ایران، حمایت از ترور و خرابکاری های اسراییل، گزارشات مغرضانه آژانس و … لازم است ایران به جای مماشات واکنش متناسبی در برابر این موارد نشان دهد که علاوه بر جنبه انتقامی، در روند مذاکرات هم دست بالاتری به ایران بدهد.

یکی از این کارها که جز حقوق ایران هم هست و می تواند تاثیر بسیار مثبتی بگذارد؛ در گام نخست پاک کردن اطلاعات دوربین های نظارتی آژانس برای بازه ای مشخص مثلا چند ماه می باشد که توسط قانون مجلس هم حمایت شده است.

گفتنی است در پی گزارش غیرمتوازن و غیرمنصفانه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران و تلاش آمریکا به همراه سه کشور اروپایی عضو برجام برای صدور قطعنامه علیه ایران در نشست شورای حکام آژانس، سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| اطلاعات دوربین های آژانس پاک شود

فارس من| اطلاعات دوربین های آژانس پاک شود